Wednesday, October 13, 2010

Proton Inspira Soft Launch 15hb October

Inspira adalah model terbaru dari proton yang akan di lancarkan pada 15hb ni tak silap aku...model terbaru ni akan menggantikan model sebelum nya iaitu Proton Waja dengan harga permulaan yang di tawarkan RM79,xxx.**...jadi sesiapa yang ingin kereta baru untuk tahun depan boleh lah pikir kan pilihan Proton Inspira dan membuat tempahan di pengedar² proton berhampiran...

Untuk tatapan pengunjung kat sini, aku post kan beberapa gambar² yang membuat korang terliur untuk dapat kan Proton Inspira lepas ni...:) nampaknya memang terbaik dan mantap jentera Proton Inspira ni...



5 comments:

Tn.Punya said...

aku dah mula pasang angan-agan ni rone..hehehe

ron said...

kumpul duit dari sekarang bro...
bulan depan dah boleh sambar...:)

Inspira said...

Who already book inspira please join our latest proton inspira club at http://www.inspiraclub.com

Volunteer moderator need,interest please pm me jenny

fairusmamat said...

Biar betul.. Berapa hari je lagi nak dilancarkan ni..

ron said...

Inspira ~ tq visit here...
fairusmamat ~ betul²...terbaik dari proton...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...