Tuesday, November 16, 2010

Idea Kreatif | Tutorial Guna Youtube Tanpa Sambungan Internet

Biasanya kalo nak gune kan YouTube perlukan sambungan dengan internet samaada menggunakan broadband, wifi, streamyx atau line internet opis korang...dengan adanya tutorial ini, penggunaan YouTube lebih mudah untuk digunakan dimana sahaja tanpa ada sambungan internet...dari segi capaian untuk load sesuatu video amat memuaskan tanpa ade sekatan...kat sini aku dah upload kan sekali cara² penggunaan Youtube Tanpa Sambungan Internet


p/s : sesiapa yang terkena tu, Selamat Hari Raya Aidiladha...Maaf Zahir Batin :)
Credit Photo : OhGizmo


10 comments:

fairusmamat said...

Kelakar lah lawak ni.. Nabil punya lawak pun tak lawak macam ni.. Hahaha. Selamat Hari Raya Korban.

@rtzam said...

Ceh...hehehe Selamat Hari Raya gak..

Cik Liyana said...

comeynyaaa ....hampir dilawak..huhu

selamat hari raya!

asyrafhenshin said...

lol..... haha

Selamat Hari Raya...

ron said...

tq² sudi landing kat sini...
lawak di petang hari raya...hehehe

carr said...

smart kowt..haha

Syakir said...

hahahah.. terkena aku.

--------------------------------
amirul_syakir95.blogspot.com

matcargo said...

huuhu... kantoi aku pun terkena gak... hampesss

papabear said...

ceh... hahahaha...

Farah said...

ceh terkena sudah..hehehe..btw samat hari raye:)

farahwahida

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...