Friday, June 24, 2011

Hot Babe Super GT Sepang International Circuit(SIC)

Baru² ni telah berlangsungnya perlumbaan Super GT Japan di Sepang International Circuit(SIC) yang menunjukkan aksi² jentera serta pemandu² nya yang hebat² kan...tapi kalo pasal Super GT Japan ni memang tak dapat dipisahkan juga dengan gadis² litar yang boleh tahan juga hebatnya...kat bawah ni aku dah letakkan beberapa gambar rupe paras diorang yang memang panas² semuanya... :)















Patut lah wanita dan mekap tak dapat dipisahkan...tapi memang terbaik kan diorang punye perubahan...



2 comments:

saya_arief said...

hebat betul kuasa mekap.
:D

ron said...

memang berbeza...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...