Wednesday, May 19, 2010

Bukti Mengapa Lin Dan Hebat Macam Aku

video

Tengok betul² video ni...
Memang ternyata Lin Dan ni hebat...
Aku tak sangka ada org lain yang boleh buat camni selain aku....hahaha


18 comments:

kaseh cempakaz said...

abg ron hebat kr...hehehe

windi said...

dia main ngan halimunan ke?

[[iidyLL_iceneSS]] said...

pelik2 btl....ades...

noor afzan said...

yang mana satu ni..yang guna kaki tuk lambung bola tu kah?

ron said...

tak de sape nak main badminton dengan Lin Dan...main sorang² pun jadi...hahaha

fahmi nazarie said...

tak nampakkah lin dan pukul bola masuk dalam bekas bulu tangkis? dua bola terakhir tak masuk. yang lain semuanya masuk.. aiyoo..

ron said...

betul tu fahmi, memang yang terbaik Lin Dan ni...tapi sayang nya bukan player kite yang berpotensi macam ni...

DaHLia said...

tak leh blah ayat akhir...haha perasan :)

ron said...

ayat akhir tu memang powerrrr....hahaha

akiN aMar said...

wah.gempak la..
smart la lin dan!^_^

etam grecek said...

salam kenal sodara...

Aidi-Safuan said...

ko pon boleh buat? mane video ko? :P

ron said...

aku punye video buat koleksi simpanan peribadi je...hahaha

M!Er4N said...

erm hebat la sangat..hehehe

HonEyBuNNy said...

wahh..hebat2...ehheh..salam ziarah...

si para para said...

waaa hbtnya...tuan tanah bila lagi nk jadi wakil malaysia..hehe

░♥si lampu neon♥░ said...

lin dan hensem laaa

sachi yamaguchi said...

adeiii..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...