Saturday, June 12, 2010

Demam World Cup 2010 South Africa - SEO Kata Kunci(Keywords) Terhangat

Statistik Papan Kekunci Ku

Salam hari sabtu buat peminat² World Cup 2010 semua...entri hari ni aku nak ceritakan sikit pasal Kata Kunci (Keywords) yang ade dalam statistik aku...gambar diatas adalah target yang di capai pada hari semalam, memang berbaloi ape yang aku post kan entri pasal Jadual World Cup 2010 - South Africa Time Zone | Malaysia Time Zone...ditambah pulak dengan tips tambahan coding SEO dalam blog aku...pasal SEO ni pun aku ade plan nak buat tutorial dalam waktu yang terdekat ni...

Pasal game semalan...walaupun perlawanan pembukaan South Africa(1) vs Mexico(1) dan perlawanan kedua Uruguay(0) vs France(0) yang menyaksikan kedua-dua perlawanan kelihatan biasa² je bagi aku...harap lepas ni team yang lain berikan persembahan yang terbaik...sebab World Cup ni hadir sekali dalam 4 tahun, mesti ramai ternanti aksi team pujaan korang...macam aku tetap menunggu perlawanan pertama Spain vs Switzerland pada 16 Jun ni....pada sape² tak download lagi jadual perlawanan, boleh lah download kat JADUAL PERLAWANAN WORLD CUP 2010 - Malaysia Time Zone...



Kata Kunci (Keywords) dan Kunjungan(Visitors)



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...