Saturday, July 10, 2010

PC Fair 2010 Kembali Lagi

Salam berhujung minggu geng² blogger semua...ari ni aku nak tulis kan entri pasal PC Fair 2010 yang sedang diadakan dari 2 Julai 2010 hingga 29 Ogos 2010 ni...jadi masa hujung minggu yang korang ade boleh lah datang melawat atau membeli gadget² baru yang di idam kan ditempat² yang di anjurkan oleh PIKOM PC FAIR 2010...nak tau secara detail tempat dan tarikh nya boleh lah lihat gambar di bawah ni...



5 comments:

Mr.Homosapiensz said...

yeayy! aku pun tunggu PC Fair kat trgnu ni nk beli brg skit.....

Muhammad Burn said...

pc fair banyak menipu

velasrizal said...

lama x shopping brg2 pc ni..

Sukarnya Menolak Undangan Perkahwinan

AiN Z said...

ha ah, pc fair banyak tipu lah.. huhu

ron said...

aku pegi pun jalan² cuci mata je...
last pegi pun beli broadband maxis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...