Tuesday, August 17, 2010

2 Kempen Buffered Earnings Dari Nuffnang

Lelong.my Shop & Win Contest

Microsoft Silverlight

Entri hari ni aku nak cerita sikit pasal 2 kempen Buffered Earnings yang menghiasi blog Papan Kekunci Ku...sejak akhir² ni selepas dapat surat amaran dan potongan zakat dari Nuffnang, kempen Buffered Earnings semakin menjadi² di blog Papan Kekunci Ku...mungkin rezeki aku tak ade hari tu, tapi yang bagus nya Nuffnang dengan baik hati telah memberi kan aku rezeki Buffered Earnings...terima kasih Nuffnang...


2 comments:

Tn.Punya said...

wah masyuk kawan aku ni..aku punya nuff dah lama tido

ron said...

ade lah sikit² tn punya...
harap² bertahan lama lah BE aku ni...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...