Sunday, September 26, 2010

BILA IntanBerlian BUAT KONTEST, GAMBAR MAKAN PALING SEDAP!

Create your own banner at mybannermaker.com!

Entri hari ni memang lain dari yang lain dari biasa, sebab nya aku nak join satu kontest pasal gambar makan paling sedap yang dianjurkan oleh Cik IntanBerlian kite yang pemurah hati untuk menaja penerbangan pergi dan balik ke India kepada juara kontest ni..menarik kan hadiah nya, tapi yang hadiah tu aku tambah² je sebenarnya...hehehe

Nak tau lebih lanjut pasal kontest dan hadiah² nya, boleh lah klik gambar yang terpapar diatas...ini adalah kontest pertama yang aku nak join semenjak berjinak² menjadi blogger dan gambar yang di pertandingan kan ade kat bawah ni...

"Pagi² biasa nya wak sarap tempe goreng je...
tapi hari ni wak nak cube menu western food pulak..."

Gambar kat atas ni aku, kawan² dan dua orang student praktikal masa sarapan pagi di Taman Puncak, Bed Hill, Malacca...perghhhh penat tu nak mendaki pegi sarapan...huhuhu...dalam keadaan yang penat bila sampai kat atas Taman Puncak tu, kita orang pun order yang pelik²...sebabnya memang kat kedai ni memang jual menu yang pelik² dan jarang ade kat mane²...menu yang aku makan ni pun aku tak ingat ape nama nya, sebab nya luar biasa menu nya pagi ni dari yang biasa...hehehe

Slogan aku untuk kontest ni...
"SAYA PALING SUKA ENTRI INTANBERLIAN YANG menceritakan pengalaman diri, adat serta budaya di India KERANA merasakan betapa seronok nya tinggal di perantauan dengan segala cabaran dan rintangan, pengalaman pahit dan manis sebagai seorang pelajar Malaysia di sana...semua entri nya best² dan harap anak saya boleh jadi dentist satu hari nanti macam IntanBerlian...good luck for your study"

Rasa nya dah cukup syarat² untuk kontest ni...akhir kate dari wak, terima lah pantun ni...hehehe

"tinggi² si pohon jati...
harap² boleh menang lah nanti..."

"hati² bile berlari...
salam takzim, ku undur diri..."


6 comments:

Myvitrd said...

wah gila kentanglah wak.. masuk contest makanan tu.. hang iar benar dah jadi mat salleh dah..hehehe pagi2 makan westen.. bukan selalu ko bedal roti canai dengan teh tarik ke selalu..hehehe

Unknown said...

sop ~ tq bro...
tn punya ~ saje cube nasib, ni menu aku masa kat oversea dulu...hehehe

yanamib said...

wah siap pantun lg..hehe..gud luck ye =)

Anne said...

breakfast kentang goreng.. (^^)

IntanBerlian said...

terima kasih sbb join my contest. gd luck ye....

Unknown said...

yana ~ pantun 2 kerat je pandai...hehehe
anne ~ cube diet pagi²...:)
penganjur ~ sama²...ade kontest nanti wak join lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...