Friday, May 14, 2010

Selamat Hari Guru



Lagu koir hari guru yang aku nyanyi kan 7 tahun yang lalu....
Selamat Hari Guru buat cikgu²...tanpa guru siapa lah aku sekarang...


8 comments:

mynuffnang said...

wah.. Slmt ari guru ... Rone aku cari takda pon kau menyanyi dalam tu..hehehe

ron said...

hahaha...memang xde pun, gimik jer ayat aku tu...aku nyanyi dalam masa sambutan Hari Guru kat tempat lain...

nabilah_2908 said...

Kami guru malaysia....

hrumm...rindu la pulak zmn sekolah..

pape pun..Selamat Hari Guru.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
ANAK BAPAK

cikgu isza said...

selalu sebak bila nyanyi lagu ni..

Poyaty said...

Tq. hehe.

aduka said...

slmt ari guru!
=)

zulkbo said...

Guru,
kau bagaikan lilin
menerangi alam
tanpa mengira diri yang terbakar
menghiasi kamar
tanpa memperdulikan pengorbanan jiwa..
mengharungi pahit getir
kehidupan di hujung dunia…(buat guru-guru di pedalaman…)
memberi inspirasi & keyakinan diri
kepada para pelajarnya
melakari pelbagai jiwa yang mentah
dan muda
mencabar minda dengan satu tujuan
agar suatu hari nanti
pelajarnya berjaya

SELAMAT MENYAMBUT HARI GURU..

MSR said...

Yang sedihnya zaman sekarang ramai anak murid kurang menghargai guru mereka...

Selamat Hari Guru

MSR @Blogger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...