Thursday, October 28, 2010

Idea Kreatif | Cassette Tape Art

Susah tu nak buat hasil seni dari sebuah Cassette Tape yang berjela² panjang nya, aku dah cube buat tapi memang tak boleh nak jadi...memang kerja gila dan idea kreatif yang lahir dari seorang yang memerlukan tahap kesabaran yang tinggi...mahu dikenali dengan nama pena nya Iri5, beliau banyak menghasilkan hasil idea kreatif yang menarik untuk kita fikirkan keunikan ciptaan hasil kerja makhluk Tuhan ini...

John Lennon

Santana

Kurt Cobain

Micheal Jackson


11 comments:

Tn.Punya said...

wah memang keje gila ni rone

ron said...

jom try buat mid...hehehe

Nasir Bravo said...

mmg manusia di anugerahkan Genius,,tapi igtla kepada Maha Genius,,,Kurt Cobain-Grunge Habis..hehehe
CPU-Z Pencari Identiti

ron said...

betul tu nasir...semua anugerah adalah dari Nya yang Esa...

Brilliant Marjan said...

Sangat menarik dan memang kreatif..tinggi kesabarn tu..tapi minat, tiada masalah..

studentlife111 said...

kah2... rajin tahap gaban dah ni

Sabri said...

kreatif btul ni..cool gler..

L said...

mcm music video bruno mars - just the way you are

Dakjaat™ said...

creative... :) ini sesuatu yang baru...... Tahniah! saya promote blog awak di Blogger's Malaysia hari ni. :)

BonekadalamChermin said...

kewl~

ron said...

lps ni sape² ade Cassette Tape lama tu blh lah cube idea kreatif ni...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...