Tuesday, October 19, 2010

Pemandangan Jerebu Sekitar Melaka

Pandangan terasa kabur dengan udara segar yang kurang berkualiti hari ni…situasi terkini waktu tengahari sambil diselubungi jerebu sekitar negeri Melaka…Apakah yang terjadi agaknya? Sedangkan Melaka ingin mengadakan majlis pengisytiharan Melaka Maju 2010 pada 20 Oktober 2010 ni…

Semacam ada satu sabotaj terancang untuk negeri Melaka khasnya…ni yang aku dengar dari pandangan orang² sekeliling aku, ntah ye ke tidak…pandai² je buat andaian kan diorang ni…aku andaikan mungkin masalah faktor pembangunan pesat persekitaran negeri Melaka atau pembakaran hutan di Sumatera, Indonesia…

Tapi kalo di lihat dalam media/berita takde satu pun cerita pasal jerebu kat Melaka ni…jadi kat sini aku nak post kan beberapa keping gambar pemandangan jerebu sekitar Melaka…

Credit Photo : MrNamie & tongtongmka



1 comments:

axs said...

ko tgok wak ron
ak pindah dr melaka tros jd jerrebu
ak bw rahmat kot
heee........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...