Tuesday, November 9, 2010

Keputusan Anugerah Juara Lagu (AJL) 25 Separuh Akhir Pertama

Kali ini keputusan Anugerah Juara Lagu (AJL)25 separuh akhir yang pertama tidak sama seperti tahun sebelumnya...jika sebelum nya hanya top 5 saje yang dipilih, tapi kali ini top 6 akan meneruskan cabaran ke peringkat akhir nanti yang dipilih oleh pihak juri...sebanyak 10 lagu dipertandingkan pada Anugerah Juara Lagu (AJL)25 separuh akhir yang pertama ini...antara pilihan top 6 yang dipilih oleh pihak juri adalah...

1. Noktah Cinta - Hafiz

2. Mencari Konklusi - Hujan












3. Cinta Sempurna - Yuna

4. Kebahagian Dalam Perpisahan - Shahir












5. Sejujur Hatimu - Adibah Noor

6. Hanyut - Faizal Tahir












Tiga gambar je aku letak...sebab nya, ni je persembahan yang aku tengok masa Anugerah Juara Lagu (AJL)25 separuh akhir yang pertama...dan yang penting lagu diorang best dan layak untuk pergi ke cabaran seterusnya...tentunya semua ni adalah diatas kehendak pilihan juri...


7 comments:

PutraRocker said...

mantop la faizal anak tahir..kekekeek

AiDa AzRyN said...

performance shahir best~ teheee~ :D

Tn.Punya said...

sempat juga aku dengar sikit malam tadi wak rone.. dah tu tertidor pengabisnya..hahaah

kak long said...

jarang tengok muzik2 ni..

tapi kompom la faizal tahir menang...!

K I E R A said...

Faizal Tahir best,

Tapi kenapa Akim takde -.-

princeduyong said...

tahun ni tahun shahir kot..kasi can kat dia..

azieda razak said...

FT masuk akhir...
yahooo...
lagu pertaruhanku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...