Wednesday, December 22, 2010

Seronok Ke Kencing Tepi Jalan?

Kenapa pulak tajuk entri petang ni ade rasa berbau² hancing lak rasanya, baik mengaku sape yang bersepah² kencing tepi jalan ni ha? Sebenarnya bukan korang atau pun aku yang suke² nak kencing tepi jalan ni, tapi nak tau kebanyak kan rakyat India memang tanpa segan silu untuk kencing di tepi jalan...gambar kat bawah ni buktinya....

Ni Mesti Port Terbaik Diorang :)

Kenapa agaknya ye diorang suke kencing tepi jalan macam ni? Dari apa yang difahamkan, kemudahan tandas di India tidak dapat menampung jumlah pengguna tandas yang ade...aku dapat info ni pun dari sumber Utusan Malaysia pasal cara hidup tidak bersih di India...ni satu lagi gambar acara kencing beramai²...

Tandas tanpa pintu pun ade kat sana

Gambar² ni aku ambik dari sumber penulis blog IntanBerlian tentang pengalaman dia semasa belajar di India...kalo nak tau lebih lanjut pasal kencing tepi jalan ni boleh klik kat sini...

Kat sini pun jadi nak kencing

Sumber Utusan Online


1 comments:

Tn.Punya said...

hehehe.. macam2 sekarang ni... bukan dekat india je rone.. dekat negara kita pon ramai gak.. tapi pesan aku.. jgn kencing sebarangan dekat tepi pokok ke atau dalam hutan.. mau kau terkencing mahluk halus.. bengkak mcm buah kelapa aku tak boleh nak tolong ye.. heheh.. jgn bayangkan.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...