Wednesday, June 30, 2010

Aksi Perlawanan Spain vs Portugal

Macam dah terlewat lak aku nak post kan entri perlawanan antara Spain vs Portugal ni...walau apa pun aku nak ceritakan jugak pasal Spain awal pagi tadi telah membenam Portugal 1 gol yang telah di jaringkan oleh penyerang sensasi David Villa pada separuh masa yang kedua...bagi aku 1 gol tu pun dah cukup untuk Spain melangkah ke pusingan suku akhir...lawan seterusnya boleh dianggap mudah dan aku jangka kan Spain akan menang bertemu Paraguay nanti...




3 comments:

RoMz said...

Ronaldo tak boleh pakai langsung.. hahha.. harap je player termahal.. Spain memang terbaik la...

RoMz said...

Ronaldo tak boleh pakai langsung.. hahha.. harap je player termahal.. Spain memang terbaik la...

khidhir said...

Hidup Spain..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...