Wednesday, May 25, 2011

Tips Mudah Untuk Hilangkan Stress di Tempat Kerja

Hari ni ramai yang mengadu kalo pegi kerja je stress ngadap nak buat kerja kan...tak kira lah yang berjawatan tinggi mahu pun yang berjawatan rendah...mesti stress ni ade datang sesekali atau lebih dari tu menganggu tumpuan dan prestasi korang semua di tempat kerja...jadi aku dah berjaya menemui satu formula yang khusus bagi korang untuk menghilangkan stress di tempat kerja...selamat beramal dan...


p/s : kalo nak amalkan tanggung sendiri yerr...




4 comments:

cacing said...

hahahaha... cayalah punya tips ni... silap2 makan gak screen komputer makcik tu.... hahahahah

ron said...

lps ni kalo pegi mane² kaunter blh lah tgk² skrin monitor diorang...mane tau tgh gunekan tips ni...hehehe

Suhana Shahril said...

Nmpk dah pekerja mana?Tgk tudung pun dah nmpk.Sohih la bandwith laju...hahaha...

ron said...

yang duk ngadap PC tu mmg laju bandwith nya...tapi brader yg ngadap tunggu kat depan lak jadi lmbt...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...