Saturday, April 17, 2010

Berbaloi²...






Ape agaknya yang berbaloi² tu yek...rezeki aku agaknya hari ni sebab nya dapat 4 biji tayar FALKEN 195/55/R15 ZE 522 85V dengan harga yang berbaloi²...sebelum diskaun sebijik tayar RM170, selepas tekan ayat² sikit dapat lah sebijik RM150...alignment dan balancing dapat free pulak tu....hehehe. Tapi ni sebenarnya kebetulan terjumpa member lama keje kat kedai tayar tu, jadi member punye pasal dia bagi best price kat aku....jadi kalo ade sesapa nak tayar baru boleh lah datang kedai ni....nanti aku tolong rekemen kan.




usia nya 0310, baru setahun jagung

Tapi yang tak tahan pegi kedai ni bila tengok sport rim kat situ...rambang mata nak pilih, tapi aku ade berkenan dengan satu sport rim Lenso OZ Racing...memang terbaik, saiz 15...masuk kat wira SE aku mesti smart lepas ni....takpe simpan dulu angan² ni, mane tau ade rezeki nanti boleh ganti sport rim lama aku ni...

Sport Rim dah 3 tahun...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...