Wednesday, June 2, 2010

Perisian Bantuan Mengajar (Zoom It)

Manual Pengguna Zoom It

Hari ni baru berkesempatan untuk aku tuliskan entri baru untuk blogger-blogger dan pengunjung-pengunjung kat luar sane...biasa nya kite mendengar tentang alat bantuan mengajar, tapi pada hari ini aku nak kongsi kan tentang perisian bantuan mengajar yang amat praktikal dan mudah untuk digunakan samada semasa mengajar, persembahan (presentation), seminar dan ape sahaja yang dirasakan sesuai...

Perisian bantuan mengajar Zoom It ini aku dah gunakan pada dua hari yang lepas semasa mengajar di dalam kelas Microsoft Excel 2007 Advanced...di lihat pada bilangan pengunjung dan blogger yang singgah ke Papan Kekunci Ku ni, banyak yang tergolong daripada golongan cikgu, pensyarah, siswa dan siswi...jadi sesiapa yang ingin mencuba boleh lah download perisian bantuan mengajar di sini untuk kegunaan korang nanti...

Dibawah ni aku dah print screen kan beberapa contoh paparan semasa menggunakan perisian bantuan mengajar Zoom It...


Paparan Asal Semasa Presentation



Paparan Semasa Zoom (Tekan Ctrl + 1)


Paparan Semasa Zoom dan Draw (Tekan Ctrl + 2)


8 comments:

Aidi-Safuan said...

uiks... cam besh jer! hehe... thanx! :)

Unknown said...

best²...aku 1st time tengok demo nya pun memang terbaik...hehehe

Unknown said...

Salam...ok gak nih!!

Unknown said...

uih..me3narik. tanx share info..

Myvitrd said...

aku komen dulu rone baru nak tengok ni...hahaha

Unknown said...

tak pe bro...tengok dan cube dulu nanti...:)

hudamcgyver said...

serius menarek~ terima kaseh ^.^

[expect] the un[expect]ed

Unknown said...

terima kasih daun keladi,
kalo boleh singgah lah lagi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...