Saturday, October 16, 2010

Hadiah Kontest Gambar Makan Paling Sedap!!

Pos Laju Dari Intan Berlian

Salam semua, entri hari ni adalah pasal kontest gambar makan paling sedap yang aku join tempohari...bagi yang baru tau tu boleh baca dulu kat sini...pertama sekali aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada Cik Intan Berlian yang sudi memberi hadiah ni...

Hadiah ni sampai hari khamis petang kat atas meja opis aku...abis keje terus bawak balik rumah...malam baru bukak hadiah jersi yang sememang nya terbaik, cantik dan mengancam warna nya...sape² yang tak nampak aku dari jauh tu tak tau lah, sebab nya memang senang nak mengesan aku dari jauh kalo pakai jersi ni...hehehe

Apa² pun aku suke jersi PUMA ni dan boleh buat ronda² jalan kat Melaka hujung minggu ni...sape² yang nampak kaler terang dari jauh, itu lah Wakron...:)

Jersi PUMA Yang Terbaik


3 comments:

Tn.Punya said...

wah baju dah sampai tu.. tahniah rone..

IntanBerlian said...

haha wakron. sorry lah kaler nye gile terang.senang wakron nak naik motor malam2...

bam2 pilih. dia kata kaler mcm ni lah cantik.. huhu entah intan pon tak tahulah taste orang lelaki ni kan. harap wak suke lah.hehe.

ron said...

tn punya ~ tq bro amid...

intan berlian ~ suke jersi tu...warna tu memang senang nak ronda² malam kat melaka ni...kim salam kat bam2, mkn nasi minyak jgn lupe jemput nnti ye...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...