Friday, July 30, 2010

2 Buffered Earnings Terbaik Dari Nuffnang


Buffered Earnings IBM dan KIWI

Salam untuk blogger² yang singgah ke Papan Kekunci Ku...lama dah aku tinggal kan dunia blogger buat sementara waktu atas urusan perniagaan sekarang ni...aku citer bisnes ni macam lah juta² sangat kan...tapi ade lah sikit² untung untuk sesuap nasi...ape yang penting kena kuat semangat...macam nak jadi blogger, kena kuat semangat jugak nak tunggu dapat Buffered Earnings ni...

Untuk entri baru ni, aku nak ucapkan dulu jutaan terima kasih kepada majikan aku NUFFNANG yang sudi memberikan 2 iklan Buffered Earnings dalam satu masa...dengan adenya 2 Buffered Earnings boleh lah aku kumpul untuk duit raya pulak lepas ni...hehehe...tak lupa jugak pada rakan² blogger yang sudi singgah ke Papan Kekunci Ku tanpa rasa jemu walaupun dah lama entri baru aku tak tulis...ade masa nanti aku akan balas hutang blogwalking kat blog korang semua...


2 comments:

ken said...

cool.. i also want =)

Amir said...

tahniah buat tuan rumah. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...