Monday, October 11, 2010

Persandingan Kayangan - Soundtrack (Bagaikan Sakti)















"Jika ini hakikatnya

Aku serahkan jiwa dan ragaku
Menantimu walau sengsara

Jika ini ketentuannya

Jika ini hakikatnya

Aku serahkan jiwa dan raga
Jika ini ketentuannya

Kau kan jadi milikku jua"


Download - Format MP3 (Trim Chorus)


3 comments:

Tn.Punya said...

pada pandangan peribadi ko rone ada macam kayangan ke.. aku tengok macam biasa je majlis tu..hehehe

ron said...

majlis ni memang nampak biasa bagi class diorang...
tapi kalo aku yg buat kayangan macam ni tu luar biasa...hehehe
mungkin diorang save bajet, sbb lepas kawin lagi byk nak pakai duit...:)

kaseh cempakaz said...

Betul..ukur baju d badan sendiri..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...