Monday, May 2, 2011

Idea Payung Kreatif

Kalo korang nak mencube payung yang sememangnya paling "smart" yang aku pernah google ade kat sini...bukan saja sebagai keperluan apabila cuaca panas atau hujan, malahan boleh menjadikan korang perhatian orang sekeliling...korang boleh pilih payung mane yang berkenan kat hati ye...


Dah macam samurai pulak


Jimat, boleh jadi beg dan payung


Sesuai bagi yang freehair untuk jaga penampilan rambut

Kecil dan mudah dibawa dalam beg

Nampak futuristik, ni yang paling aku berkenan


1 comments:

J.M.R said...

kihkihkih...mcm2 ada rupanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...