Wednesday, August 24, 2011

6 comments:

Myvitrd said...

wah dah besar anak-anak kau ni rone.. aku tak pernah tengok pon sebelum ni.. semoga terus sihat selamanya... bila nak masuk 3 ni? hehehe

ron said...

tq mid doa kan untuk aku...yang sulung dah masuk sekolah tahun ni...yang 2nd tu baru masuk 2 tahun...yang no 3 super hero tengah duk dalam perut lagi :)

saya_arief said...

comel je..
;D

zmah said...

cantik baju raya ...sedondon

ron said...

@saya_arief : tq³...

@zmah : mmg carik kn yg sedondon...

Myvitrd said...

wah siap dah ada ready dalam perut tu yg tak leh nak tahan tu.. hehehe syabas bro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...