Thursday, April 22, 2010

Mengajar PHP

Korang paham x ape aku ajar ni...hehehe


21 dan 22 April ni aku ditugaskan untuk mengajar PHP...alhamdulillah dapat juga aku menyumbang kan ilmu kepada rakan² di sini sambil dapat tambah income untuk bulan ni...(rezeki anak²)...so, sape² yang berminat nak panggil aku mengajar pun boleh, peluang masih terbuka (promote diri jap)....hehehe....aku harap kan diorang yang masuk kelas aku paham dengan skrip² PHP yang diajar...tahun ni je dah masuk 3 kali aku mengajar, harap² lepas ni ade lagi peluang untuk aku mengajar lagi...serasi kot dengan jiwa, maklum lah dulu dapat jadi cikgu sekejap je...hehehe


11 comments:

Anak Perak said...

cam ner leh dpt job mcm ni yer.aku mcm berminat nak cari 4time mcm ni

Abd Rahim said...

mengajar atau mendidik adalah perkerjaan yang mulia...

Unknown said...

job ni dapat sbb tmpt aku keje ni offer bg sape yg nak mengajar...

Unknown said...

betul tu kamikaze...janji kite niat ikhlas untuk mengajar

M!Er4N said...

wah kalau einstein yg ajar susah la nk faham..bahasa tinggi sgt..huhuhuh

Aidi-Safuan said...

wah, kalau ajar php brape lame biasanya?

hakimfaridzul said...

whoa!!!
hebat weyh!!!

Unknown said...

blaja ni ambik masa 2 hari je...ikutkan 3 hari, sbb jangka masa di bagi mmg 2 hari...

Unknown said...

blaja basic & intermediate je...kalo berminat boleh follow blog ni...ade step² nya...

khaisya said...

em bgus gila dpaat ngajar..
aku x pndai gila ajar orang..uhhuhu

BudakHitam said...

kalau nak mengajar jadi pengajar orait tak? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...