Sunday, July 18, 2010

Aku Telah Di Bebas Kan

Yehaaaaa!!!!!

Ape hal tajuk entri aku hari ni....bila masa pulak aku di kenakan ISA? rasanya lom ade lagi aku menggugat keamanan negara setakat ni...ke mungkin aku di penjarakan? pun belum ade jugak kes² jenayah berprofil tinggi yang aku buat...

Mungkin pada sape² pengikut setia Papan Kekunci Ku hingga hari ni...pernah baca entri aku pasal kesalahan undang² dalam dunia blogger...kalo korang nak tau boleh tengok entri lama di SINI...

Sekarang ni aku bebas untuk ber blogwalking selepas pihak admin Shoutmix telah melepas kan aku dari tahanan ISA diorang selama 2 bulan...aku nak ucapkan terima kasih banyak² sebab dah membebas kan aku dan sekarang ni aku boleh tinggal kan kaedah redirect sebelum ni yang aku gunekan...


7 comments:

diraja22 said...

teruskan.. demi kejayaan..

BezBuddy said...

sy pun sedang di banned ni...dah anta email kt admin shoutbox..tp smpi skg xde response from dorg...lamenye naktgu 2bulan...huhu...actually nape kene banned eg?xpham btol...huhu

ron said...

bezbuddy ~ tuggu je lah respond dari diorng dalam 2 bulan...aku pun anto skali je email kat admin shoutmix...sebab kena banned? aku kemaruk sgt buat blogwalking masa tu...hehehe

TiKa LEh said...

selamat berblogwalking kembali..

AtieSalehah said...

congratess..dah bebas...ada gak ekk kes gitu?

m6hidrogen said...

kena berjaga2 blogwalking kat shoutmix. maknanya pas ni bagi komen kat blog lebih selamat kalau nk blogwalking.

sop said...

tahniah..
tinggi lompat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...